Segafredo Zanetti – profil de brand de succes

Segafredo Zanetti este deja un brand in Europa si nu numai atat datorita cafelei pe care o produce cat si cafenelelor detiune in marile orase europene si din intreaga lume din Zurich pana in Tokyo.  Logo-ul rosu, negru si alb al celor de la Segafredo are un design aparte iar atmosfera promovata in cafenelele acestora este una foarte prietenoasa si relaxanta. Pe langa lantul de cafenele detinut in intreaga lume, Zanetti detine de asemenea plantatii de cafea in Brazilia si fabrici de prajire si prelucrare a cafelei in Italia, Austria, Franta, Olanda, Polonia, Brazilia, Finlanda si SUA.

Filozofia Zanetti despre un espresso perfect

Trebuie sa stiti ca o bautura preparata numai dintr-un singur tip de cafea nu poate fi numita espresso. Prepararea unui expresso este intr-o prima faza arta de a compune o simfonie de arome si gusturi, combinand tipuri si soiuri diferite si armonizandu-le intre ele precum sunetele diferitelor instrumente muzicale intr-o orchestra. Filozofia Segafredo este ca adevaratul espresso italiano este comparabil cu sampania frantuzeasca. Sampania frantuzeasca este obtinuta din diferite soiuri de struguri, dar care vin din aceeasi regiune. Segafredo Zanetti utilizeaza acelasi principiu in cazul crearii miscelei de caffe espresso: selecteaza cele mai bune varietati de Arabica si Robusta provenite din aceeasi regiune in scopul obtinerii celui mai rafinat produs.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *